Особливості Foxit Phantom PDF 9 Standard (Foxit PDF)
Foxit Phantom - чудове рішення для колективної роботи, яке дозволяє спільно впорядковувати, коментувати, редагувати, використовувати, експортувати, створювати, підписувати і сканувати документи в форматі PDF, а також розпізнавати великий обсяг тексту. Також програма має функцію ConnectedPDF завдяки якій кожен файл має свій ідентифікатор захищає і відслідковує зміни при спільному використанні будь-яких документів.
Підписка на програмні оновлення забезпечує цілодобову техпідтримку по електронній пошті / телефону протягом усього року з моменту його покупки.
Переваги Foxit Phantom
- швидкий запуск без затримки;
- створення PDF з будь-якого сканера;
- видалення, об'єднання або додавання з документів Office;
- заповнення електронних форм і їх створення;
- спеціальний захист паролем файлів;
- додавання індивідуальних підписів.
Вигоди придбання Foxit Phantom від компанії Most IT
- прийнятні ціни за рахунок продажів від офіційного представника компанії;
- діє бонусна програма для клієнтів;
- придбання ключа, який активує програму (після отриманої оплати ключ відправляється на електронну пошту);
- величезний асортимент версій програм;
- надання тільки ліцензійного ПЗ.
Купіть Foxit Phantom PDF прямо зараз!
Щоб оформити замовлення потрібно написати в чат-онлайн, натиснути «Купити», заповнити форму зворотного зв'язку або ж зателефонувати за номером.
Підтримує функції ConnectedPDF, що розширюють стандарт ISO PDF, щоб кожен PDF-файл мав унікальний ідентифікатор, який використовує можливості хмари для збереження підключення між вами і вашими PDF-файлами і забезпечує просте відстеження і спільне використання документів.
Вимоги до операційних систем
Windows 7 (32- і 64-розрядні версії).
Повна версія Windows 8.
Windows 10
Microsoft Office® 2007 або пізнішої версії (потрібно для деяких функцій створення PDF).
Наявність статусу Citrix Ready® для роботи з Citrix XenApp® 7.6.
Вимоги до обладнання
Процесор з частотою не менше 1,3 ГГц.
512 МБ оперативної пам'яті (рекомендується 1 ГБ або більше).
1 ГБ вільного місця на жорсткому диску.
Роздільна здатність 1024х768.
СПОСОБИ ОПЛАТИ
Оплата пластиковою карткою
Використовувати можна карти Visa і MasterCard, випущені будь-яким банком України. Картка повинна бути відкрита для розрахунків онлайн (зверніться до служби підтримки вашого банку). Номер контакт-центру банку вказано на зворотному боці вашої карти.
Проведення платежів відбувається за допомогою системи безпечних платежів ПриватБанку (LiqPay), без збору даних про карту клієнта, без додаткової комісії.
Служба підтримки платежів: support@liqpay.com
Безготівковий розрахунок для юридичних осіб
Безготівковий розрахунок з юридичними особами здійснюється через будь-який комерційний банк, в якому юридична особа має розрахунковий рахунок. Після заповнення та підтвердження замовлення Ви отримаєте заповнену рахунок-фактуру з реквізитами ТОВ «МОСТ АЙ ТІ». Ви зможете роздрукувати цей рахунок-фактуру з параметрами Вашого замовлення для оплати.
Всі необхідні для звітності фінансові документи надсилаються листом на Ваш фактична адреса, вказаний при оформленні замовлення.
Документи оформляються протягом 5 робочих днів з моменту фактичної доставки замовлення. При відправці листа з документами на Вашу електронну адресу надсилається повідомлення.
Примітка: при оформленні замовлення вказівку всіх справжніх реквізитів - ОБОВ'ЯЗКОВО!
Готівкові платежі від фізичних осіб здійснюється через будь-який комерційний або державний банк. Після заповнення та підтвердження замовлення Ви отримаєте заповнену квитанцію з реквізитами ТОВ «МОСТ АЙ ТІ». Ви зможете роздрукувати цю квитанцію для оплати замовлення, з параметрами Вашого замовлення, і скористатися нею в банку для оплати.
Примітка: зверніть увагу, що у вартість замовлення не включена комісія банку, вона оплачується окремо від вартості замовлення!
[+] Величина комісії за банківський переказ складає приблизно 1-2% від суми оплати.
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Для фізичних осіб
Повернення Покупцю грошових коштів (оплата замовлення була здійснена будь-яким зручним способом для Покупця) здійснюється в разі відмови від замовленого Товару до його отримання. Повернення грошових коштів буде здійснено Покупцеві на його банківську картку. Оплата комісії за дану операцію проводиться за рахунок компанії ТОВ «МОСТ АЙ ТІ». Повернення грошових коштів здійснюється на основі заповненого бланку заяви, відправленого по електронній пошті: sales@most-it.com.ua
Для юридичних осіб
Повернення Покупцю грошових коштів здійснюється в разі відмови від замовленого Товару до його отримання. Повернення грошових коштів буде здійснено Покупцеві на розрахунковий рахунок Компанії-платника. Повернення грошових коштів здійснюється на основі заповненого офіційного листа, відправленого по електронній пошті: sales@most-it.com.ua
ДОСТАВКА
У нашому магазині доставка безкоштовна!
Інтернет-магазин most-it здійснює доставку ліцензійного програмного забезпечення в такий спосіб:
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді
На e-mail направляється ключ або код для активації програми. При електронній доставці ключ для активації програмного забезпечення (код / посилання) Ви отримуєте на електронну адресу, яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Доставка ПО фізичної поштою
При фізичної доставки Ви отримуєте версію коробочки програми, яка містить завантажувальний диск програмного продукту, необхідну документацію по встановленню та використанню програмного продукту, яка надається правовласником програми, а також код активації програми. Доставка коробкових версій програм здійснюється поштою в межах України.
Відгуки Foxit PhantomPDF Standard 9
Залишити свій відгук